هدست واقعیت مجازی بوبو زد فور BOBO VR Z4
نوشته شده توسط : تبلت فون

هدست واقعیت مجازی BOBOVR Z4 از جدیدترین محصولات برند بوبو می‌باشد که با تغییرات مثبتی نیز نسبت به نسل‌های قبلی همراه است. به لطف پلتفرم گوگل کاردبرد می‌توان با نصب گوشی‌های اندرویدی، آیفون و ویندوز فونی در اندازه‌های 4 الی 6 اینچی از دنیای واقعیت مجازی این هدست لذت برد. طراحی این هدست از پلاستیک و فوم تشکیل یافته و مانند نسل قبلی هدست‌های BOBO از یک دکمه چرخون روی هدست استفاده شده که به منظور کم یا زیاد کردن صدای گوشی و همچنین پاسخ گویی به تماس‌های ورودی در نظر گرفته شده است. همانطور که در تصاویر این هدست نیز مشاهده می‌کنید، Z4 خود دارای هدست بوده و برخلاف دیگر هدست‌های VR ارزان‌قیمت لازم نیست که از بین شیارهای محفظه، هدست گوشی را عبور دهید. یکی از نکات منفی طراحی این هدست مربوط به کاور محفظه گوشی می‌شود. مطمئنا استفاده از کاور مات‌تر می‌توانست تجربه کاربری بهتری را در محیط‌های روشن در اختیار کاربران قرار دهد. تغییر فاصله لنزها و همچنین امکان جابه‌جایی هدست‌ها از دیگر نکات طراحی این هدست واقعیت مجازی می‌باشد.

زاویه دید این هدست برابر با 120 درجه می‌باشد که در مقایسه با هدست‌های دیگر هم‌رده خود می‌توانید تصاویر گسترده‌تری ارایه دهد. برای استفاده از این هدست می‌بایست از اپ استور گوشی اپلیکیشن Google-CardBoard را دانلود و نصب کنید. و در آخر اینکه متاسفانه وزن خود هدست برابر با 410 گرم بوده و با نصب گوشی این وزن حتی بیشتر نیز خواهد شد، پس می‌توان از این موضوع نتیجه گرفت که این هدست برای استفاده‌های طولانی چندان گزینه مناسبی نمی‌باشد.

قیمت خرید عینک های واقعیت مجازی

قیمت خرید عینک های واقعیت مجازی ارزان قیمت





:: برچسب‌ها: قیمت عینک های واقعیت مجازی , قیمت انلاین عینک واقعیت مجازی , خرید عینک های واقعیت مجازی , خرید عینک واقعیت مجازی , خرید آنلاین عینک واقعیت مجازی , هدست واقعیت مجازی , هدست واقعیت مجازی BOBOVR Z4 , BOBOVR Z4 , فروشگاه اینترنتی , تبلت فون ,
:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 آبان 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: